Snö?


image123

Nej nu får snön ta och komma faktiskt! Jag är hur jul inspirerad som helst i år men när man tittar ut och bara ser regn och rusk så känns det inte som att det bara är två veckor kvar till själva Julafton.
Suck. Tror faktiskt att vi inte får se en till vit jul på väldigt länge...

Helgen har varit hur bra som helst. Vår dag var helt underbar. Lördagen likaså. Söndagen spenderas på ett perfekt Andra Advents vis med glögg, pepparkakor och choklad kladd kaka och såklart två tända ljus, i min hemma gjorda adventsljus stake. image124

Nu är det dags för mig att göra klart min önske lista för i år. M har sagt att den måste bli klar ngn gång, haha!
image125






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0