Schlager- yra & ... sport.



Jag tycker det ska bli jätte skoj att se Andra Chansen i Melodifestivalen ikväll, mest för att det är med så bra låtar. :
Jag hoppas på att Ola & Sibel går vidare till stor Finalen, även fast 'Opera tjejen' och Nordman också har riktigt svängiga låtar.
Tjohej! Jag tror t.o.m att jag ska telefon rösta. image330
Jag ska fixa till det riktigt gosigt här ikväll och ha tända ljus, chips med dipp, läsk, kanske ett glas vitt också. Får se. Det är först nu man börjar piggna till lite. Det var en rejäl förkylning jag åkte på. image331

Men först är det sport på TV förstårs. Vad jag vet så spelar Zlatan nu igen och den matchen visas runt 18. Sedan efter Melodifestivalen är det ishockey för hela slaten för M på ishockey kanalen, vad den nu hette, med Peter Forsberg.. så jag får väl sätta vid mig datorn då eller ngt om jag orkar. image332

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0