Törley och lite galej

image263


Verkar som att Törley står på schemat ikväll igen och ngt annat bubbel vin som jag inte kommer ihåg namnet på nu, hrmm? Det är iaf också jätte gott, lite sötare smak än just Törley.
Sedan till mat så blir det antingen sushi för mig, American beef till M.. eller så blir det hemmagjord ost och skink paj som jag hade tänkt att laga. image262 Decisions, decisions...

Kanske blir en utgång senare på det med? Inte varit ute på evigheter, mest varit hemma med folk här eller på hemma fester, men nu så... nu kanske det blir dags. Dock så är jag rätt trött på de ställen vi brukar gå ut på så jag ska höra med M om vi inte kan hitta ngt annat roligt ställe i Storstaden.

image264

Nu strömmar Girls just wanna have fun ur högtalarna och visst stämmer det. Nu ska jag gå och fixa naglarna! Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0