Sunday?!?

image268

Idag ska jag inte ens logga in på TV planeten för att se vad jag missar för skoj på TV, känns lite onödigt. För idag är det ju söndag = M's TV sport kväll!
Så.. jag ska ligga och äta Maltesers, dricka coca cola och se på filmer. Vi har verkligen massor nu, så jag vet inte ens vilken jag ska välja. image266  Tjohej!

Snart måste vi tänka på flytten också... men det blir nog ett äventyr i sig kan jag tänka mig.
För vem säger att allting måste vara så jävla bestämt och kontrollerat?

Nu ska söt M ut och hämta ett paket på Posten, en sen julklapp från mig. I hope he'll fancy. image267 Yada yada yada.. ibland undrar jag varför jag ens skriver blogg. Känns lite onödigt på ngt sätt?
Iaf just en sådan här blogg. Så .. ja, genomskinligt på ngt sätt? Lite halv tråkigt, inget djup liksom. Jag älskar djupet! Där nere, människors riktiga inre... sådant inspirerar mig totalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0