Sick and tired


image184

Jag blir så känslig när jag är sjuk. Tror jag grät tre till fyra gånger igår, av ingen direkt anledning alls.. Kan bero på att jag faktiskt hade feber också. Idag känns det liiiiite bättre men jag är verkligen inte uppe på benen än.
Snart så fyller jag 27 år.
Tjugosjuår.
Det är helt otroligt. Jag kan inte riktigt få in det in min hjärna. Jag? 27? Haha, du skojar! Jag är ju... 18? nej oki, 24 då.
Men nej snart blir jag 27!?

Jag har ju i ju för sej varit med om ganska mkt för min ålder. Och haft ca... 10 arbeten? Let's see:

- Hotel städare (två dygn i ju för sej, de sparkade mig för de tyckte jag städade för långsamt! skit arbete)
- Gröna Lund, ansvarig för spel maskiner
- Data registerare (detta var det bästa jobbet jag har haft!)
- Isis kammare, ansvarig i kassan
- Bingo värdinna
- Assistent för konst kurs för barn
- Posten, brev sorterare m.m.
- Jag stod i ett korv stånd en halv dag, fast det gjorde jag ijuförsej inte ensam, haha! Men vi fick 100kr var iaf!
- Intalare för ett data program
- Delat ut tidningar


Kanske är ngt mer, men jag kommer inte på det nu...
Sedan har jag gått en kurs för data körkortet också. Sedan är det väl inte så mkt, yrkes mässigt. Men ändå!
Jag har panik! Jag undrar hur jag kommer känna mig när jag fyller 30?!! Om jag nu gör det, d.v.s.. lång historia.

Jag har besökt de länder jag velat, förutom Italien då då och kanske Las Vegas!
Men annars är jag nöjd.
Jag har träffat en vän i ett annat land, som jag aldrig trodde att jag skulle.
Jag har mött och har mitt livs stora kärlek!
Jag har annars levt ett väldigt turbulent liv som jag har lagt bakom mig och inte orkar skriva om nu...

Framtids planer är att gifta mig. Så funderar jag mer och mer på barn. En liten toddler. Bussebouuuuu!

Jag kan dock känna mig så trött som människa ibland. Att luften liksom gått ur mig på ngt sätt? Att jag blivit för gammal i förtid? Kanske är kroppen som säger ifrån. Speciellt när det gäller blod sockret. Men ändå...

Nu orkar jag inte skriva mer. image182 Tillbaks till sängen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0