Lite sömn vore trevligt.


image185

Jag kan inte sova längre. Jag hostar mig till sömns varje natt och host medicinen fungerar inte - alls! Noskapin i piller form - rekommenderas INTE!
Jag somnar runt 3 varje natt. Vaknar 9 på morgonen - av att jag hostar. Samma visa varje morgon, i snart en vecka. Inte roligt längre kan jag säga. Fast host attackerna är nog ändå värst, när man hostar så mkt att man kippar efter luft. USCH. Tur att jag inte röker längre kan jag ju säga!

Känner mig så himla ofräsch också. Även fast håller mig ren och så trots sjukdom. Så idag ska jag göra en make over. Skrubba hela mig och sedan smeta in mig med brun utan sol. Göra manikyr och måla naglarna. Noppa ögonbryn och kanske göra en hårinpackning. Och nej, inte i den här ordningen.
Sedan ska jag planera min 27 års dag. Jag ska bara äta hemma gjord födelsedags tårta. Så långt har jag kommit och jag tror inte jag kommer längre.
Tror inte att mina föräldrar kommer höra av sig heller.

Nu blev jag bitter helt plötsligt? Haha, så råttis det kan bli.
Nu ska jag äta frukost och se en bra film, så blir det nog bättre, ska du se... lilla... kissemiss.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej alltså det ska vara flytande medicin, även om de säger att de ska fungera lika bra med piller så gör det ju inte det!

2008-01-04 @ 16:54:17
URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0