Kvällen, natten och dagen.

image265

Det blev en redig ute kväll på Stockholms gator igår. Mötte upp lilla syster och hennes kompis med.
Väl inne på klubben blev det vin, öl och sedan lite smutt på en South n Comfort, vilket jag inte borde gjort. Blir fylle vrång av ren sprit, att jag aldrig lär mig.
Lilla syster var nog mest packad, som vanligt. Jag gillade inte riktigt att hon gick fram och frågade folk att gissa hur gammal jag var. Oki ingen gissade på min ålder men ändå. JA JAG ÄR GAMMAL, men vadå, låt mig ha min ålder i fred. Syrrans kompis gissade på att jag var 25, när jag sedan sa att jag var 27 så sa hon, 'Åhh då vill jag se ut som dig när jag är lika gammal!' så det var ju snällt, eller ärligt.
Åh åldern gör sig så påmind... men på ett sätt känns det positivt med. Jag har ju liksom mitt på det torra när det gäller det känslomässiga i livet. Jag har mitt livs kärlek, jag vet vem jag vill umgås med och vilka jag inte vill umgås med och kan välja själv.

Testade Revigör igår också och imorse. Usch vilken smak. Dock fungerar den inte heller. Enda som var lite bättre var huvudvärken som knappt kändes alls, men inte så mkt större skillnad.

Så idag har jag legat i sängen, tittat på störtlopp, konst åkning som jag somnade till och lite film. M var och jobbade extra.. känslig som jag är låg jag och kände mig ensam och bakis.. inte roligt heller.
Coca cola är det enda jag druckit på hela dagen, men apiteten kom igång till middagen, rester från ost och skink pajen från igår, mums.

Pratade om barn idag igen med M. Jag säger att det kan ske när som helst. Men han bara ler och säger 'Åh ett kärleks barn!' Han skulle bli en underbar pappa. Det vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0