Host host

image270


Stackars mig.. nja, lite iallafall. Nu är halsen rosslig igen, kände av det redan igår kväll när jag satt vid datorn. SÅ nu har jag börjat hosta igen också.. kul, speciellt när man bara varit frisk i ca två och en halv vecka. Men jag tror inte riktigt det beror på immun försvaret, utan ngt annat. Allting hänger ju ihop i kroppen. Så när man oroar sig och är orolig så blir man lättare sjuk och känslig.. samma sak när man är negativ eller tänker för mkt negativt.
Ja nu är det som det är iaf.. hoppas jag blir frisk tills på lördag, för då måste vi flytta.

Annars så åt jag jätte god hemma gjord grekisk sallad igår med pasta, sallad, skinka, grekisk ost, olivolja, råa champinjoner och vitlöks dressing, jätte gott.
Idag ska jag och M lyxa till det med sushi också.. Hrm vet inte om sushi är just lyx, men jag tycker det känns lyxigt iaf. Så rent och färskt! Om jag fick för M så skulle jag nog bli vegetarian, men det skulle inte riktigt fungera tyvärr med min enorma ämnesomsättning, blodsocker och blod tryck. Ja gammal i förtid är man, men det beror ju också på gener och livet man levde innan man blev älskad och älskar på riktigt.

Dock har jag varit duktig idag och jobbat, men det var behövligt.

Kommentarer
Postat av: Dee

Tråkigt att vara krasslig:( Hoppas du kryar på dig snabbt.

2008-01-29 @ 19:59:43
URL: http://deelight.blogg.se
Postat av: avon

Tack ska du ha. :)

2008-01-30 @ 18:34:10
URL: http://avon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0