Fyra.



Igår införskaffades mina absoluta fyra favoriter: image250

- OST (jag älskar ost, alla sorter! gorgonzola, mozzarella, brei, vanlig påläggsost, osv)
- Coca cola (min favorit läsk. Efter den kommer Lime.)
- Läkerol (ja, jag är beroende!)
- Kaffe (har blivit kaffe beroende igen, haha. En kopp om dan med mjölk räcker dock)

image251

Sedan handlades också juice, ägg, skinka, mjölk etc och middagen till idag: Biff till M, potatis bollar och ost schnitzel till mig. Yum!

Nu sitter jag och tar det lite lugnt medans jag lyssnar på 80tals kanalen. Sedan ska jag städa och sedan jobba. Eller kanske det blir tvärtom.





Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ost och kaffeberoende finns även här!

2008-01-24 @ 13:54:24
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0