Bye bye.

image199

Idag har jag städat ut Julen, som det heter. M hjälpte till lite granna innan han skulle ut och handla mat.
Så nu är det ganska tomt här hemma. Men det spelar inte så stor roll. Vi måste ju flytta snart och då känns det nästan ganska skönt att ha det udanplockat iallafall. Jag får ångest när jag tänker på allt som måste packas ner och bäras sedan... Vi som just hade fått alla möbler hit. :S Ja ja. Finns inte så mkt att göra åt det så jag skuffar undan det för ett tag.

Jag och M ska sedan se ngn film och ha det gosigt tillsammans. Jag vill helst se en thriller el skräckis men M gillar inte riktigt skräckisar och jag får nog inte skriva varför, hih hih.
Så det blir nog action eller komedi, men komedi är jag inte alls sugen på. Inte sådan dag idag... inte imorgon heller kan jag tro. Jag känner mig pytte lite nere i en svacka, varit så i ett par dagar nu. Hoppas det ger med sig efter födelsedagen när det är avklarat, så att säga.

Nej om man skulle göra ngnting annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0