1408

Åh... lillefot.
Precis ätit klart middag - potatis med bacon och vit sås.
Innan dess såg M och jag filmen 1408 -

image195

Riktigt bra film! Härlig skräckis med massor av olika skräck injagade scener. Sån't här gillar jag! Jag visste inte heller att det var baserat på en av Stephen King's historier.
Får fyra snowflakes: image190 image191 image192 image193


Den glada nyheten blev inte så glad. Jag kände mig deppig i en timme men nu har jag gaskat upp mig. Det är nog det bästa med att bli äldre - man skakar av sig saker mkt lättare.
Annars så är det riktigt råttis att bli äldre. Fyra dagar kvar. image194

Kommentarer
Postat av: emilia

svar; hiih lurre=)

2008-01-05 @ 22:15:37
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0