Sauseeeee-see-sages?

Igår såg jag och min M Underbara älskade. Jag hade sett fram emot att se den länge men... vilken besvikelse. Trög, intetsägande och tråkig. Tur att filmen var kort. Efter den såg jag slutet på Vanilla sky, det kallar jag kvalitets film!

image274

Idag har vi städat lite, plockat undan m.m, så nu börjar det se ut lite som ett hem. Vi har handlat saker med som mat (Delmonte juice, mmmmmmm.. och min favorit! Ambriosa kaka.. t.o.m ngr munkar och kringlor med) men det var inte det enda! Ljus, servetter, glas.. köks saker. Blev ju mer mat med som pasta, potatis, kött, såser, läsk, filmjölk och allt annat man behöver i sitt kylskåp. Frysen håller fortfarande på att frostas av... såg ut som en igloo därinne. :p Hoohoo?

Ikväll ska jag ät kryddjärpar och söt M kött som vanligt. Till det pasta med sås. Gottis.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej, på så vis :) Hoppas att ni kommer trivas i den nya då. Det är alltid kul att inreda och göra det fint i en ny lägenhet. :)

2008-02-03 @ 16:01:25
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: Emelie

Halloj! Hur går det med lägenheten? :)

2008-02-05 @ 00:18:14
URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0