Internet thanks.

image313

Imorse när jag loggade in på datorn fungerade inte Internet. Inte firefox, msn eller ngt annat förknippat med det. Jag blev tokig, jag trodde att den nya datorn hade blivit knas och nu skulle vi inte ha internet på länge. (hrm, att man alltid ska tro det värsta!)
M ringde mig på sin lunch, ca 30 min. sedan och sa att var nog bara com hem el. modemet som spöka. Sagt och gjort, jag drog ut sladden till modemet och lät den restarta igen. Och vips.. Internet är igång igen!
TJOHEJ!
Allvarligt, jag är beroende av Internet. Men det är väl det allra flesta i dagens läge?
Utan internet skulle jag ju inte ens kunna arbeta!

Nej tack och lov. Allting fixade sig tillslut, som det alltid gör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0