Idag är idag.

image303

Imorse var man uppe med tuppen, runt 9.30 faktiskt. Kl 10 hade vi tvätt tid, vanligtvis brukar jag ju tvätta själv men denna gång behövdes fyra maskiner på 3 timmar så vi var tvungna att göra det fort och intensivt. :p

Sedan har vi varit på promenad och handlat mat och ätit lunch.
Jag tog en varma koppis potatis och purjolök, smörgås och ett glas juice.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen.. M ska se på sport.

image304

Sedan ska jag se filmen 'The man from Earth' - ngn ny Sci-fi film, får se hur bra den är. Länge sedan jag såg en scifi just..

Dock är jag såååå trött. Kanske ska ta en tupp lur det första jag gör.. eller så får det bli kaffe. Decisions, decisions...

Ikväll kommer dessutom första delen av Melodifestivalen, ska faktiskt bli riktigt kul att se. Dessutom så är ju Christian Luuk program ledare, vilket han gör utmärkt!

En serie som jag har börjat titta på är Tell me you love me, som går på Canal + just nu. Den serien är verkligen jätte bra, handlar om olika par och deras relationer till varandra. Den tar upp allt möjligt. Verkligen min typ av serie.

Ja ja.. hej!

image301

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hittade inte buffalo 66 med svensk text :( Vet du om den finns någonstans att ladda ner? Hoppas du får en fin Lördag.

2008-02-09 @ 15:49:18
URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0