Yesterday.

image61


Igår lagade jag min första hemma gjorda paj! Det blev ost och skink paj och den blev faktiskt jätte god! Det tyckte M med. Till det hade jag gjort iordning sallad med massor av oliv olja, salt och citron peppar. image59
Sedan fikade vi med glögg, pepparkakor och 'mjuka' pepparkakor doppade i choklad. Jag tyckte dock att de luktade mystiskt och vågade inte smaka. M dock var mer öppen och åt faktiskt upp halva pepparkakan. Låt oss säga att ingen av oss är ngr gotte grisar. Jag ska våga mig på en idag och om jag inte heller tycker om den så ska vi ge bort dem har vi bestämt.

En annan sak som jag bestämt är att jul pyntet, advents ljus stakarna m.m ska ställas fram här nu på fredag. Skönt att ha det klart till innan helgen och ändå inte för tidigt tills den första advent. image60

Det kommer bli blåsigt ikväll, så för er som bor i Stockholm, klä er varmt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0