Winter Wonder Land

image4



image6


När jag vaknade imorse så såg jag ngnting magiskt. Det hade snöat. Det är ngt magiskt med att vakna och se den första snön på morgonen, tycker jag. Det verkar dock som att snön redan har börjat smälta bort lite, men det gör detsamma så länge som det fortsätter snöa. Detta år har jag verkligen fastnat för vinter halvåret. Jag kan knappt vänta till första advent, sedan till den mysiga julen och nyårsafton. Sedan fyller jag år och bara ngr dagar senare min fästman. Detta år ska vi fira våra födelsedagar tillsammans. Sedan pratas det om giftermål till innan våren. Den som lever får se. image5 Jag är fylld med förväntan.

Nu ska jag arbeta med min hjärna och fylla på informativ fakta, tillsammans med lite mindre viktiga saker.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0