Underbar helg!

image52


Jag är trött. Men vilken underbar helg jag och M har haft tillsammans!
I lördags var det shopping med mat, hushålls saker och systemet. Sedan åkte M och klippte sig medans jag påbörjade middagen och gjorde iordning mig själv.
Sedan när M kom tillbaka så åt vi (jag ost och skink pasta sallad, mmm! och M Jack Daniels kryddad biff med pommes frites) till det drack vi bubbel vin och hade det romantiskt.
Sedan skulle vi ut ngnstans med visste inte var, och då får jag helt plötsligt höra av lilla syster (via msn) att min äldre syster undrar om jag vill följa med dem ut till Club Havanna. Javisst? Jag och M tänkte på det i ca en halvtimme sedan sa vi ja. (Jag är inte sådan som säger 'ja' el.'nej' på direkten utan måste alltid tänka efter lite först) Jag hade inte träffat min syster på snart ett år.
Vi åkte dit efter ca en timme och där var syster och hennes kompis E. Jag tycker verkligen om E! Vi kramade om varandra, undrade hur alla mådde osv. Det var oki. Syster undrade varför jag inte hört av mig, men jag tyckte inte det var min sak att göra det. Det var ju jag och M som hade flyttat och inte ifrån henne, utan de andra.
Ja det blev inget tjafs iaf, så det var ju bra. Det blir inte längre lätt tjafs i mitt liv för övrigt. Jag kan knappt minnas då jag blev riktigt arg.
Vi var där hur som helst i ett par timmar innan jag och M åkte hem, med tunnelbana vilket gick smidigt.

image54

På söndagen var jag trött som vanligt. Jag är alltid trött dagen efter jag druckit/festat, och då spelar det inte ens ngn roll hur mkt eller litet jag druckit, min kropp blir uttömd, på ngt sätt. Men det gjorde inget, för jag och M hade det hur mysigt som helst ändå. Vi åt massor (middag: danske pölse och pommes frites med Jack Daniels såsen) och drack massor av Coca cola. Jag älskar verkligen Coca cola! Sedan fikade vi med choklad kladd kaka och glögg.
Under dagens gång avverkade vi lite filmer: Jag såg först The family stone (med Sarah Jessica Parker b.l.a, ganska bra film, jul film, vilket passade. :)) sedan såg vi Chocolat och Sagan om ringen - Härskarringen tillsammans.
På natten var jag så trött men samtidigt pigg så det tog ett tag innan jag kunde somna. I morse skulle jag ha gått upp och ätit frukost tillsammans med M men jag orkade inte! Skäms lite faktiskt. Så trött kan man väl inte va... Men jo. Får väl skylla på blod sockret eller ngt.

Idag ska jag fortsätta skriva, städa undan lite (blir alltid så stökigt under helgerna, undra varför? image51) och sedan får vi se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0