Smink, parfym och diverse

image27

Jag erkänner, jag älskar kvinnliga saker. Smink, parfym, sexiga underkläder, höga klackar, manikyr, kurvor ;)... Ja allting som klassas som riktigt tjejigt. Så nu ska jag visa lite bilder av den sidan hos mig själv:



Mitt sminkbord:



Här är förresten det fina sötvattens pärlshalsbandet som jag fick tidigare i veckan av Allers förlag:





Jag älskar parfymer, har fler än dessa, men det är de som passar bäst in i själva färgtemat som jag försökt skapa:




Ehm... och här är resten av sminket jag brukar använda som absolut inte passar in på sminkbordet:





Behöver jag säga att jag önskar mig en digital kamera i julklapp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0