Pärlor(,'')

image8


Idag kom mitt pärlhalsband med rosa sötvattens pärlor från Allers förlag, det var ett special erbjudande till premunationen av Hemmets journal som införskaffades för ett par veckor sedan. När man är hemma så mycket som jag är så är det perfekt tisfördriv. Tidningen innehåller massor med goda recept, korsord, insändare sida och mitt bästa tips, b.l.a. Man kan faktiskt bli expert på korsord om man håller på med det ett tillräckligt långt tag. image7

Snart är det middags dags, min M gör den idag. Blir kokt potatis med gräddsås och ost schnitzel, mums. Till det ska vi se på LOST, som nu visas på Tv400, de är redan framme i den tredje och sista säsongen. Även fast jag ser LOST för andra gången så har jag inte tröttnat.
LOST kommer även att börja visas igen till våren, fjärde säsongen, men utan JJ Abrams. Jag undrar verkligen hur de kommer framstå då. Vad som hände, vad själva Ön ger och är. Jag och M kom igår fram till att vi tror att hela Ön är ett stort magnet fält och eftersom vi människor är elektriska kan det kanske bota alla slags möljliga sjukdomar. Att ön är ett test, ett prov på människans natur, sjukdomar och överlevnad.
Oj vad jag svamlar, nu har LOST visst redan börjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0