LOST

image45

Jag har viktiga nyheter, viiiiiktiiiiiga!  (precis som gubben i Svärdet i stenen image44)


Ehm, Jo! Jag är så uppspelt! Det har ju gått rykten om att JJ Abrams inte skulle fortsätta med LOST efter säsong 3, men så söker jag på honom på IMDB.COM och vad får jag se??

"Lost"
The Beginning of the End (2008)

Overview

Director:
Jack Bender
Writers:
 Jeffrey Lieber(creator) and
J. J Abrams (creator) ...

Original Air Date:
4 February 2008 (Season 4, Episode 1)


Detta kan ju bara bli hur bra som helst! Tycker Abrams gör riktigt bra arbeten med film! Tjohej! Och bäst av allt? Det kommer antaligen sändas redan i början av Februari (som till synes)! När de pratats om att det inte skulle börja förräns till våren! Äntligen kommer jag ha ngnting att titta på förutom Big Love och alla filmer. image43

image46



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0