Den här filmen ska jag se:

image28


Den börjar om en halvtimme. Ska faktiskt bli spännande att se eftersom jag hört talas så mkt om den och att den faktiskt har vunnit Oscar. ('',)
Jag kommer med uppdatering om filmen senare.


Uppdatering:
Filmen var BRA. Jag tycker om filmer som utspelar sig på olika platser, med olika människors öden.  Filmen påminner dock alldeles för mkt om filmen Crash för att vara riktigt originell, (eller låt mig se vilken film som spelades in först... brb. Jo Crash var först. )men det spelar inte så stor roll. Duktiga skådespelare/or och bra manus, bra filmat och inte alltför långa scener med de olika familjerna.
Får fyra snowflakes: (brukar använda cupcakes image33men nu blir det snowflakes så länge vintern är här. :))
image29 image30 image31 image32


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0