American pancakes


image77

Tvätten är avklarad, riktigt skön känsla. Jag blir alltid stressad av tvättande, så när det är klart känns det underbart.
Igår lagade jag sådana hära:

image74

American Pancakes

Jag hade aldrig lagat det gjort förut men både jag och M blev riktigt nöjda med resultatet! Tyckte t.o.m det var godare än vanliga pannkakor. image76 Sist jag åt American pancakes var på Hotellet i New York City och det var ändå för sex år sedan. Så detta kommer vi nog äta snart igen!

Igår sattes ljus slingan upp på balkongen också, ska försöka fota det sedan. Antagligen imorgon när jag ska jul pynta och sätta upp advents ljus, äntligen! image75




Kommentarer
Postat av: O L G A

Åh! Det är så jävla gott juuuu!

2007-11-30 @ 17:40:30
URL: http://olgatherussian.blogg.se
Postat av: avon

Ja riktigt smaskigt :D

2007-11-30 @ 18:45:43
URL: http://avon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0