Underbar helg!


image87

Har haft ännu en underbar helg! image83
Haft det så mysigt med gemensam matlagning, massor med glögg, pepparkakor och annat gos. Sedan har vi haft massor av mysiga stunder också, (' *, ) Vilket fick mitt humör att bli så mkt bättre.
Jag bakade choklad kladd kakan igår istället och här är resultatet:


Och här är den upplagd på ett fat med grädde och flor socker till söt:


M tyckte den var jättegod och åt två bitar! Han som brukar stilla sitt söt sug efter typ en choklad bit vanligtvis. Så det var jätte skoj att den blev omtyckt!
Denna vecka är vår vecka. På fredag firar jag och min underbaraste fyra år tillsammans. Vi ska laga tre rätters middag tillsammans, dricka vin och sedan ska vi ut på underhållning, är det tänkt. Jag kan knappt vänta! image86
Efter fyra år så älskar jag dig mer än ngnsin förut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0