So this is Christmas...

image139

Jag är så sugen på att se ngn sci-fi film, typ A.I., Deep Impact eller Solaris. Men jag har inget sån't hemma. Tråk. Får se ngt annat istället, komedi blir det nog, men ja man tager det man haver eller hur meningen går.
Det är störtlopp på TV, brukar titta på det då och då, speciellt om svenskar är med, vilket jag tror det är nu? Annars har jag ju verkligen på det i onödan.

M ska på julbord med jobbet ikväll. Skoj, för honom säg. Jag ska vara hemme, helt ensem.
Får väl muntra upp mig med att ... ja, dricka glögg kanske. Eller. Jaaaa. Får se vad jag hittar på.
Snart ska M på sin årliga kick-off med företaget med, de brukar vara borta i ca ett och ett halvt dygn. Så då får jag SOVA ensem. Konstigt egentligen. Förut hade jag hur lätt som helst för att sova eller vara ensam, men nu när M kommit in i mitt liv (nu och nu, för 4 år sedan...) så vill jag inte vara en stund utan honom.

Ringde företaget som jag beställde M's julklappar av. Allt oki. Sakerna skulle skickas vecka 50. RInger sedan för att kolla en sak och då säger hon att sakerna skickas v. 52, vilket är veckan EFTER jul. Jaha, vad svarar man på det? KAn ni inte skicka det tidigare? Nej, det går inte. Nehe. Kul. Verkligen.
Tur att jag beställt fler saker säger jag bara. AVI på ett annat paket kom idag, det kallar jag snabb leverans!
Sedan har jag ju en sak som jag sparat sedan i sen somras... duktig som jag är. :p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0