Nej... :(

Det finns visst ett skäl till varför jag kände mig så slut igår.. för under kvällens gång fick jag ont i halsen och det har inte gått över än, har inte kunnat sova normalt på hela kvällen och har en feber höjning, så jag är väl officiellt sjuk nu. Tjohej - inte. Jag var varit sjuk en gång i år, och det var förra året, vid exakt samma tidpunkt, innan nyår.
Jag blev dock inte frisk till nyår utan fick spendera den hemma, med M. Egentligen skulle vi gått till en klubb, som vi hade fri biljetter till och allt. Men nej den fick spenderas hemma. Med god paté som M köpt, lyx maträtter från Östermalms hallarna och mousserande vin. Men inte kände jag ngn smak för ngt av dessa delikata rätter!

SÅ det är ju SÅ ROLIGT att jag känner mig dålig vid samma tidpunkt i år igen. Jag älskar Nyårsafton, det är min favorit högtid på hela året.
Om jag inte blir frisk till Nyår kommer jag allvarligt att tro att Universum har ngt emot mig och Nyårs firande, så jag får väl ta det till mig, eller hoppas på att jag får ngt riktigt roligt igengäld.
Nu ska jag tillbaka till sängen, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0