Lördag

image81


Idag är jag trött, seg och PMSig. Roligt för M, verkligen. Har varit på otrevligt humör nu i ca tre timmar och om jag känner mig rätt så kommer det fortsätta ett bra tag till. Ska försöka bita ihop, dock. Gillar inte mig själv på det här sättet. Det är tur att min söt Mimage82 har bra med tålamod sådana hära dagar, kan jag ju säga. Det är nog en utav de  största skillnaderna på oss: jag har verkligen inget tålamod alls!

Så, vi ska äta Janssons frestelse till middag som vi ska laga tillsammans, kanske ta en öl till det. Sedan kanske jag bakar choklad kladd kaka till efterätt, men vi får väl se med mitt usla humör. Jag lär ju göra det imorgon istället. Sedan ska vi se på film film film, om nu inte ngn livs viktig sport kommer och förstör allting. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0