Lista år 2007

image178



1.  Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gav inget.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Eh... nej.


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Inga.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
En bestående bostad. Mer pengar.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Julafton, vår 4 års dag.

8. Vad var din största framgång 2007?
Att bli mer positiv till livet i övrigt.

9. Största misstaget?
Jag vet inte?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
JA jag är sjuk just nu!!


11. Bästa köpet?
Mat?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Där vi bor nu.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja min älskling


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2007?
Giftig, Ping pong song, Going home, Living Darfur, To the dancers on the ice

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mkt gladare.


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Lite mer äventyr kanske.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte faktiskt.

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med M.


19. Blev du kär i år?
Jag är alltid kär i M.

20. Hur många one night stands?
Inga.

21. Favoritprogram på TV?
Big Love

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej hatar ingen.


23. Bästa boken du läste i år?
Flickan med pärlörhänget

24. Största musikaliska upptäckten?
Hrmmmmm... Emilie Simon, kanske.

25. Något du önskade dig och fick?
Ja!

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja!

27. Årets bästa film?
Svårt faktiskt...

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Den firade jag med mina föräldrar och syskon och M. Sedan gick jag och M ut på krogen en sväng.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja... att jag vore frisk nu. :(


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Har ingen speciell 'stil', kanske mer hippie glamorös.

31. Vad fick dig att må bra?
M.


32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Enrique Iglesias

33. Vem saknade du?
Min äldre syster men det fixade sig. Sedan min lilla systers hund.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Jag vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0