Julen är här...

Jag. Är. Helt. Slut. Pga av flera skäl. Ett utav dem är jävligt skönt! image174
DEAK DEAK DEAK!!


Det har varit en underbar jul.
Jul bordet jag och M hade var perfekt med sill, potatis, sylta, rödbets sallad, Janssons frestelse (min favorit av allt!) köttbullar, prins korv, jule skinka, creme fraiche, kaviar, ägg... Ja allt! Jag hade bakat citron muffins och choklad rutor med glasyr och strössel så M lagade de mesta av maten.
Innan hade vi sett på Kalle Anka och hans vänner.
Sedan efter maten blev det dags för jul klapps öppning. Jag fick nästan allt som jag önskat mig av M och lite till. Brun utan sol lotion, 'over knees', jätte fin ljus rosa tröja med glitter saker på och luva, underkläder och underkläders set, parfymer, mer lotion, lös naglar, mascara och, det bästa av allt: Diamant örhängen, i en jätte vacker röd hjärt ask! Jag har aldrig ägt så fina örhängen förut! image175Bilder skall tas på allt och sättas upp på bloggen senare när jag orkar. Just det, lilla syster och hennes Y kom på besök på Julaftonen på kvällen. Blev mkt öl, bubbel och vin, karaoke och prat. Men det var jätte trevligt.
Igår var jag trött. Såg Peter Pan och Bilar Disney channel och jag och M smaskade på julbords rester.

Idag har vi bara umgåtts, sett på TV, suttit vid datorn och... ehm, kelat. Guttis. image176
Jag har ätit upp resten av Janssons frestelse, ätit av Aladdin asken och ska nu äta lite clementiner tror jag. Jag har nog tur jag, för jag går aldrig upp i vikt, hur mkt jag än äter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0