Gott Nytt År - välkommen 2008!



image179

Ja man är väl inte direkt hundra 100% idag heller, men halsontet är borta! (,'') Har nu bara rethosta och en känsla av tunghet i huvudet, men det gör inte så jätte mkt.
Jag och M ska ändå ha gos ikväll med potatisgratäng och biff till middag. Dricka vitt vin och se på TV. Sedan till tolv slaget blir det lite Törley. Mmmmmmmm... Törley...
Får se om lilla syster och hennes kille kommer över lite senare en snabbis. Vi skulle egentligen ha umgåtts med dem hela kvällen men riktigt så pigg är jag inte än tyvärr.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig fräsch. Smeta in mig med brun utan sol (första gången för mig, hoppas det fungerar!) sminka mig, parfymera mig och sedan förföra M - hahaha! Nej men ... hrm vi får väl se - var och en för sig.

Tidigare idag pratade M med sin mamma som berättade en nyhet. Och om den nyheten slår in för oss så kommer år 2008 bli helt underbart!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0