God Jul!

Nu blir det inte lika fler uppdateringar med julen och allt. Så min(a) läsare (hej Denise!) får ha tålamod, hahahahaha...
Oj vad rolig jag är. Hrm. Just det! Dagens nya lärdom är att 'SATC' som alla bloggare skriver om, som är en förkortning för 'Sex And The City', fick jag reda på IDAG, hahahahaha...

Här ska nu vankas shopping av massa julklappar, mat, alkohol, bakning, mat lagning, städning, lite mer jul pyntning, handling av gran etc! image173


 
image170
image171



Nu ska jag betala räkningar och sedan städa!
image169


GOD JUL önskar avon!!


Avslutar med den trailern för LOST, säsong 4, som har premiär i USA den 31 januari! Tjohej! Kan knappt vänta! image172







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0