Disney Jul

image137

Idag har jul pyntat lite mer här hemma och fixat iordning vår mini gran. Jätte fin är den! Jag ska inte låta mig bli nedstämd över de tråkiga nyheterna igår utan, ja livet går vidare och den som lever får se och allt det där!

image138

Massor med Disney filmer kommer visas på Disney channel under julen (ja jag har de kanalerna trots min ålder... image133) så det ska verkligen bli jätte kul och se.
Jag och M har börjat fin slipa på listan till all jul mat, då vi detta år kan bestämma helt själva vad vill ha på bordet. image134
Dessutom så skickades ett utav M's julklapps paket iväg idag så nu vet jag nästan säkert att han iaf kommer få ngt paket till jul.

Imorgon är det Lucia. Jag ska börja dagen med att tvätta, kanske hinner se lite av Lucia tåget på TV med. Kommer ihåg när man var ung och var med i kören och Lucia tåget m.m och lussade på minst 10 olika ställen på Lucia dagen, vilken dag det var... och inte fick man betalt heller. :p
Dock har jag aldrig festat el hållt på under Lucia och tänker inte göra det i år heller.


Kommentarer
Postat av: gabbi

jadu vad vore julen utan disney? typ nada....ha de fint =)

2007-12-12 @ 17:47:42
URL: http://gabbilicious.blogg.se
Postat av: avon

Nej just. :) Disney är en stor del av julen!

2007-12-12 @ 18:15:44
URL: http://avon.blogg.se
Postat av: Dessi

Disney ^^

2007-12-15 @ 11:56:54
URL: http://dessi95.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0