Buffalo 66



Har spenderat förmiddagen med att ändra om min design här på bloggen. Usch vad ful den var innan! Jag stod inte ut! Det var nog en utav den fulaste designen jag gjort, haha!
Nu dricker jag kaffe, emellanåt choklad, för jag kan inte välja. image149

M sitter och spelar på sin el gitarr, samtidigt som sporten är på TV, fotboll minsann. Sport söndag som vi kallar det och då får M se vilken sport han vill på TV hela dagen, om han nu skulle vilja. Men mig gör det inget, för det finns massor med filmer att välja emellan för mig.

Tredje advent idag. Snart är det jul! I veckan blir det massor med jul stök! Det ska handlas jul klappar, gran, mat, lagas mat och bakas, städas och massor med annat. Men roligt ska det bli!

image148

Igår såg jag en film på TCM, det var inte ens meningen att jag skulle ha sett den, men när jag bläddrade runt på kanalerna så fastnade jag för den och sedan kunde jag inte slita mig. Riktigt speciell film. Från 1999 men filmade som på 70talet. Inga onödiga ljud eller musik spår utan ren och ärlig. Jätte bra skådespeleri av Christina Ricci och Vincent Gallo. Filmen heter Buffalo 66 och inspirerades till bilden jag har överst på min sida.
Som absolut får 4 snowflakes: image144 image145 image146 image147 och ett extra plus.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jasså, söndagarna är karlns tv-kväll? Teven är min alla dagar i veckan ;)

2007-12-16 @ 19:21:38
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0