Älgen i Kanal 5


image167

Jag saknar Kanal 5's logga för julen. Den där älgen, som formar sig till en femma efter att den skrikit 'Ouuuuuhuhhuhu!' eller visslat i i en firande nyårs pipa. Hrm, ngn som vet vilken jag menar? Den som har gått på femma under varje nu jul i ca 2-3 år.. men inte detta år. Ganska tråkigt faktiskt, gillade den.

Ikväll blir det Amerikanska pannkakor till middag igen. Sedan hoppas jag på film! Jag vill helst se 1408, men det beror ju på vad M vill se också. image166



Kommentarer
Postat av: Emelie

å tack så mkt men fixade en annan så den är påväg "ner" nu. :D
Vad är de för skillnad på amerikanska pannkakor och vanliga pannkakor? :-,

2007-12-19 @ 14:09:15
URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0